Комерційні прошивки

Всі прошивки нами випробувані і показали відмінні результати. У комплекті є детальна інструкція по перепрограмуванню ЕСУД завантажувачем ПАК-2 «Combiloader». Прошивки НЕ ОДНОРАЗОВОГО програмування, як SUPERCHIPS, істотно дешевше і анітрохи не поступаються їм по своїм характеристикам. Можлива швидка поява прошивок під автомобілі з АКПП.

Renault
Logan 1.4
нове!
Renault Logan 1.4 L, МКПП. Оптимізовані всі режими роботи. Дозволяє рухатися дуже економічно (до 5 л/100 км) при економному стилі керування, при цьому володіючи набагато кращою динамікою, ніж серійна. Для автомобілів з серійної прошивкою S110140011A.
Logan 1.6 (SR)
нове!
Renault Logan 1.6 L, МКПП. Оптимізована прошивка. Дозволяє рухатися дуже економічно (до 5 л/100 км) при економному стилі керування, при цьому володіючи набагато кращою динамікою, ніж серійна. Для автомобілів з серійної прошивкою S110140023A.
Chevrolet
Chevrolet Rezzo 1.6 L ECU Sirius D42 Оптимізована прошивка. Хороший підхват з низьких оборотів. Знижений розхід в міському циклі на 1-2 літра/100 км. Версія: 3BFQ
Chevrolet Lacetti 1.4 L ECU Sirius D42 Оптимізована прошивка. Хороший підхват з низьких оборотів. Знижений розхід в міському циклі на 1-2 літра/100 км. Версія: 3BHL
Chevrolet Lacetti 1.4 L ECU Sirius D42 Динамічна прошивка. Значне збільшення крутного моменту та еластичності на низьких обертах. Зниження розходу в міському циклі до 1-2 літра/100 км. Версія: 3BHL
Chevrolet Lacetti 1.6 L ECU Sirius D42 Динамічна прошивка. Значне збільшення крутного моменту та еластичності на низьких обертах. Зниження розходу в міському циклі до 1-2 літра/100 км. Версія: 3BSN
Chevrolet Lacetti 1.6 L ECU Sirius D42 Прошивка для автомобіля c версією 3BSN, без каталізатора (заміна на пряму трубу) та встановленим емулятором другого ДК (B1S1OS від chiptuner.ru). Значне збільшення динамічних характеристик автомобіля.
Chevrolet Lacetti 1.6 L ECU Sirius D42 Динамічна прошивка. Значне збільшення крутного моменту та еластичності на низьких обертах. Зниження розходу в міському циклі до 1-2 літра/100 км. Версія: 3BSP
Chevrolet Lacetti 1.6 L ECU Sirius D42 Динамічна прошивка. Значне збільшення крутного моменту та еластичності на низьких обертах. Зниження розходу в міському циклі до 1-2 літра/100 км. Версія: 1BJI
Chevrolet Lacetti 1.6 L ECU Sirius D42 Динамічна прошивка, адекватна реакція на натиснення на педаль газу, істотно збільшений момент на низьких обертах, відмінна еластичність, що дозволяє істотно (1,5-2 л/100 км) знизити розхід палива. Версія: 3BFQ
Chevrolet Sirius Pack Набір з 6-ти прошивок SIRIUS D42 калібрування CTTeam (3BHL, 3BSN, 3BSN no cat, 3BSP, 3BFQ, 1BJI). Економія 5500 руб.
Chevrolet Lacetti 1.8 L MT ECU DELPHI HV-240 Універсальна прошивка економ-динамік.
Витрата палива: малі дроселя до 30% в міському циклі (світлофори, пробки) 7,8—9,2 л/100км.; траса: крейсерська швидкість 100-120 км/год, без навантажень 7-8 л/100км.
Після 30% дроселя максимальна динаміка. Бензин АІ 95/98, при використанні АІ-92 можлива детонація на великих навантаженнях. Прошивка без зворотного зв'язку з ДК.
Призначена для контролера DELPHI HV240 WB XAJC 96491309.
Chevrolet Lacetti 1.8 L AT ECU DELPHI HV-240 Дуже динамічна прошивка, різниця з серійної дуже значна. Витрата палива знижена за рахунок збільшення ККД двигуна. Тестування в дуже динамічному міському режимі: розхід знизився з 14 до 11 літрів на 100км. Ніяких побічних явищ. C ДК. Для контролера DELPHI HV240 WB XAKG.
Chevrolet Lacetti 1.8 L AT ECU DELPHI HV-240 Динамічна прошивка, розхід палива знижений за рахунок оптимізації складу суміші і запалювання. Прошивка для контролера DELPHI HV240 XALY.
Chevrolet Aveo 1.5 L 8V ECU DELPHI HV-240 Динамічна версія, оптимізована з ШДК. Розхід палива нижче серійного. Прошивка для контролера DELPHI HV240 XAFK.
Chevrolet Lanos 1.5 L 8V ECU DELPHI MR-140 Відчутне поліпшення динаміки розгону у всіх режимах, збільшення крутного моменту в зоні низьких і середніх оборотів. Оптимізація кута випередження запалювання і паливоподачі. Прошивка для контролера DELPHI MR-140 XADN (Software ID:0007.1)
Hyundai
Hyundai Elantra 1,6 L 16V Euro-III Покращена динаміка, еластичність, розгін. Для автомобілів модифікації 1,6 л 16V з хутро. КПП, ГУР, кондиціонером.
Hyundai Accent 1,5 L 16V Покращена динаміка, еластичність, розгін. Для автомобілів модифікації 1,5 л 16V з хутро. КПП, ГУР, кондиціонером.
Hyundai Getz 1,3 L 12V Покращена динаміка, еластичність, розгін. Для автомобілів модифікації 1,3 л 12V з хутро. КПП, ГУР, кондиціонером.
Hyundai Getz 1,1 L 12V Покращена динаміка, еластичність, розгін. Для автомобілів модифікації 1,1 л 12V з хутро. КПП, ГУР, кондиціонером.
Daewoo, ЗАЗ
Daewoo Nexia 1,5 L 8V Значне поліпшення динаміки розгону у всіх режимах, значне підвищення крутного моменту в зоні низьких і середніх оборотів. Оптимізація запалювання і паливоподачі.
Daewoo Lanos 1,5 L Покращена динаміка, еластичність, розгін. Прибрані провали на розгоні, збільшена потужність без збільшення розходу палива за рахунок оптимізації паливоподачі і запалювання на всіх режимах. В архіві дві прошивки DWEC і DXUB під автомобілі з форсунками DELFHI і GM відповідно.
Daewoo Espero 2,0 L 8V Поліпшення крутного моменту в зоні низьких і середніх оборотів. Оптимізація запалювання і паливоподачі.

Daewoo Lanos 1,5 L
KDAC

Покращена динаміка й еластичність. Прибрані провали при розгоні, збільшена потужність без збільшення витрати палива за рахунок оптимізації паливоподачі і запалювання на всіх режимах.

Daewoo Slavuta ZAZ-Daewoo 1,3 L 8V

Система впорскування — МІКАС-7.6. Динамічна, без ДК, регулювання CO діагностики.

Daewoo SENS (ZAZ SENS) ECU Мікас 10.3/11
Базове ПЗ: AEC 02.33.107
Нове!

Система впорскування — МІКАС-10.3/11. Динамічна, без ДК, оптимізовано запалювання і топлівоподача у всіх режимах роботи.

Daewoo SENS (ZAZ SENS) ECU Мікас 10.3/11
Базове ПЗ: AEC 02.33.111
Нове!

Система впорскування — МІКАС-10.3/11. Динамічна, без ДК, оптимізовано запалювання і топлівоподача у всіх режимах роботи.

KIA
KIA Cerato 1,6 L 16V Euro-III Покращена динаміка, еластичність, розгін. Для автомобілів модифікації 1,6 л 16V з мех. КПП, ГУР, кондиціонером.
KIA Spectra 1,6 L 16V Покращена динаміка, еластичність, розгін. Для автомобілів модифікації 1,6 л 16V з МКПП, кондиціонером. Для тюнінга ЕБУ з ідентифікатором K2NJA. Калібрування ©Integrator
KIA Shuma 1,6 L 16V Покращена динаміка, еластичність, розгін. Впевнене підхоплення вже з 1500 об./хв. Для автомобілів модифікації 16V 1,6 л. з МКПП, кондиціонером. Для тюнінга ЕБУ з ідентифікатором K2NCA. Калібрування ©Integrator
Chery
Amulet Однорежимная версія для ГБО на основі серійної. Проведені всі необхідні корекції УОЗ, оборотів холостого ходу. Частково відключений лямбда-зонд.
Amulet Тюнінгова прошивка з частково відключеним ДК. Оптимізована робота двигуна: Поліпшення еластичності та динаміки, на хх стала рівніше і м'якше, однаково рівна динаміка у всьому діапазоні оборотів, пропали ривки і «тупизна» від 2000 до 3500. Спокійна реакція двигуна на включення кондиціонера, плавний перехід на примусовий ХХ.
 

ТОВ "Автопромтехно" – Запорізька соціальна мережа
maxim.zp.ua - Запорожская социальная сеть
bigmir)net TOP 100 Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru Регистрация сайта в каталогах, раскрутка и оптимизация сайта, контекстная реклама